Tuesday, March 30, 2010

~BUeNoz DiAZ tO aLL~

Hiihiihi....huhu...mornink..aku bgn awal pg ni cz got class at 2..wahh...klaz kul 2 nnti tp skrg ni aku dh prepare nk gi...bersmangt cikit..heheheh..btw..smlm aku planned nk siapkn esiment ngan rkn sperjuangan huhu,tp akhirnya xsiap gak..sbbnya aku tertido dgn lenanya..at first aku ingat nk rest2 kejap jer..apa yg dirancang langsung xmjd..dn aku btul2 mrh pd dri sndri..cian kat rkan2 len..

Keroopi,pasni jgn wat or ulang the same mistake again n again(mcm lgu 2pm lak) tau!!!Lupekan sejenak hal ni..semlm aku dap call dr seorng peminat misteri..hahaha...(perasan lbh..blah r...)ok2..aku tipu. Sbnrnya smlm aku dpt call dr sorang pakcik(aku rsa pkcik cz sore dia mcm org tua..hehheh). Dia cakap aku ada tinggal barang kat KEDAI IKAN BAKAR miliknya.WAT?????? aku terkezut uolss...msa bila plak aku pegi mkn ikan bakar..huhu(bestnyer..yum2)..pakcik tu cakap aku teringgal satu file yang tertulis "KELAS 3 AL-AMANAH"..aku blurr kejap...aku tanya pakcik tu kat dalam file tu ada aper????..pakcik tu cakap dalam file tu ada buku2 tulis,kat dalam tu ada sekeping gmbr seorg perempuan yg memakai cermin mata dan bertudung pink(cute r permpuan tu..hehehe)..Aku berpikir sejenak..

Point2 penting dalam merumuskan kes d atas:

-file djumpai d sebuah kedai IKAN BAKAR di Bukit Tunggal,K.Trg..(Trg tu hometown aku..)

-File tu tertulis kelas "3 AL-AMANAH"..(dulu aku pnah mgajar kelas 3 AL-AMANAH tu)

-Gmbr seorang prempuan berspek dan mmemakai tdung pink(mcm aku pnyer ciri2 jer..hehehe)

 Tiba-tiba pakcik tu tnya aku,

"adik ni cikgu kan?kat gambr ni ada tulis teacher nazi***....aku pon mengiakannya..xkan xnk mgaku nma sndri.heheheh..

After bberapa minit diinterbiu oleh pakcik tu, bru aku fhm kes "jenayah" ni.hehehee..rupanya anak murid aku tertinggal file dia kat kdai pakcik tu.Hbs tu apa kaitannya dgn kau keroppi??????

Ok2..aku jawab..pakcik tu call aku sbb kat gmbr cute aku tu, aku ada ltak no fon aku sekali...heheh..pnyelesainnya..aku suh pakcik tu simpan file tu baik2..nnti time free aku gi ambil..(woitt keroppi,bila masanya kau free nk balik Kay Tee amik file tu???)..

Entahla...hehehe..

sekian..aku nak menbersihakn bilika ku yang mcm "heaven" ni..aku ni jnis yg anti kotor plus xley tgk sumer brg2 aku berselerak..ok2..jgn nk memuji dri sendri keroppi...

dadadaddadadada.....

  

No comments: