Thursday, April 29, 2010

~FeVeR..nItE fEvEr~

aku demam..aku demam...

huh...

slama 2 hari aku demam,satu bdn sakit.from head to toe..mlm first demam,mmg langsung xlarat nk bgn..pas isyak,trus tido walhal aku never tido pukul9 tau..huhuhu..ujian dari ALLAH...tu tanda ALLAH sayang aku..

skang ni mmg rmai yg demam.ma n adik aku kat umah pon dmam.aku risau gak kalau ada yg terkena demam  ni.xkire la diri sendiri,famili,kwn2 or org lain!bahaya tau...cthnya H1N1.nauzubillah..mtk jauh...huh..alhamdulillah,pas mkn ubat(xg PK pon..hihi) aku leh recover dlm msa 1 hari..tp kepala still berdenyut.bdn pon sakit2 mcm ada org tumbuk2..huh..sabar je la ter keroppi..ujian...

anyway...

jgn lupe jga dri bebaik..kalau rasa mcm nak dmam,terus mkn ubat,rehat..

paling penting,rehat..time aku demam,aku mmg betul2 rehat..mkn nasi,minum air,mkn ubat then tido n selimut.bila bdn dah berpeluh,tu tandanya dmam dah kebah(based on my experienced la)...

p/s:2 hbln ni pindah umah sewa kat PYTRAJAYA..yay2

No comments: