Friday, April 30, 2010

~InDePeNdENt dAy~

alhamdulillah.aku dah selesai exam.tp malangnya exam tadi amat mendukacitakan.satu-satunya paper yg sememangnya aku xleh jawab n even skor.huk2.tp xpe,padan muka aku.tu sebab aku xstudy.so keroppi,u deserved it.huhuhuhuhu..beberapa bulan yg akan datang,result semester ni akan kuar.aku xley nak skor ape2 skrng ni.TAKOT ni..huh!semua meber da balik kg masing2.malam ni aku xtau nak watpe.nak packing barang pon aku rasa malas.biarla dulu..maybe malam ni aku akan habiskan masa dengan blogging.hehehe.I LOVE BLOGGING u know..hehehe..aku akan post entry sampai tgn ni xmampu lagi menaip.hehehe.perasaan lepas exam mmg best.no stress but i felt so free.hehehe.malam ni kak rin ajak aku pegi pasar malam PUTRAJAYA.hehehe,best tue.duit pon mulalah makin surut.aku ni mmg boros la.ble nak ubah perangai cik keroppi oittttt????.maybe pas kahwin kot.maklum la,pas kahwin ada banyak tanggungjawab.hehehehhehehheheh...

aku nak chao dlu.nnti makin bnyk pulak aku dok merapu.moga bertemu kembali..heheheh

No comments: