Thursday, April 8, 2010

~rEDuCe strESS~

Huhuhu...aku btol2 letih sejak kebelakangan ni..esiment+test amat membebankan...

tp aku xla steruk my rumet yg dah 2minggu xtdo pd waktu yg sepatutnya..

ape pon ni lah yg dinamakn pelajar...nak tk nk, kte kna teruskn gk perjuangan ni..hahaha..skema tol la kau ni keroppi......

saat aku teramat stress, aku lbh suke dgr lagu..xkire la lgu ape pon..normally, aku suke dgr nasyid n sentimental songs yg tak memedihkan telinga aku ni...huhuhu..make it balanced la...nasyid+non-nasyid(ada xperkataan ni keropi????).....

anyway..list d bwh ni adalah menunjukkn cara2 aku "mereducekan" stress...heheehhehe

1-solat jgn tinggal..(except for the girls..huhu..fhm2 jela)

2-Bnykkan doa...yakin ALLAH sentiasa menolong kita...

3-dgr lagu yg mengembirakan hati kita...xpon tgk movie..pilih citer2 yg kelakar cikit(cthnya kuntilanak...hahahhaha)

5-jalan-jalan, window shopping (jgn beli heels atau cardigan tau)...hihihi..

6-paling best..aku just tidur..pas bgn gerenti hilang stress...

dadadadaddaa=)

1 comment:

Ash said...

mbey!! tibe2 aku jupe blog mu..haha