Thursday, May 13, 2010

~iM SoRRy~

salam..hello...hihi
dh lma aku xupdate blog...busy la..hahahha..anyway,hari ni dah hari khamis..aku SUKE hari khamis..esok dah hari jumaat..ya2..hari sabtu cuti...aku nak qada tidur aku yg xsempurna buat seminggu ni..huhu...alhamdulillah..ALLAH masih lagi aku ksempatan untuk menikmati hidup di dunia ini..ucaplah syukur padaNYA...moga kita semua dilindungi, diberkati dan disayangi ALLAH buat selamanya..insyaALLAH..

Tadi aku dapat satu mesej.tepat jam 7.42 pagi...mesej tu sangat annoying...aku xfaham kenape DIA masih lagi menganggu aku..aku dah bnyk kali EXPLAIN yg aku xleh trima dia lebih dari seorang kawan..KENAPA MASIH LAGI X FAHAM?????? Ada ke patut dia marah aku coz aku xnk trima dia....huh!aku AMAT STRESS...aku xrela jadi KEKASIH pada seorang lelaki yg mcm tu..nauzubillah...aku harap satu hari nanti dia akan FAHAM jugak..hati ni xleh paksa..IM SO SORRY...aku belum bersedia nak "bercouple"...aku juga TAK NAK BERCOUPLE...

aku harap ALLAH menjodohkan dia dengan jodoh yang baik2...insyaALLAH..

p/s:dekatilah ALLAH..ucaplah syukur padaNYA pada setiap masa...

No comments: