Sunday, May 9, 2010

(Praktikal: part 2)

Salam.helo!hehe.alhamdulilah.dh smggu blalu.sepanjng praktika,aku hepi!he2.kdg2 je stres.maklumla,culture shock.hahaha.anyway,aku dah di tukarkn ke bhagian perhubungan antarabngsa.hehe.ni lah masa yg aku nantikn.aku lbh prefer brada di bhgian perhubungan cz bnyk bnda yg aku leh blaja if aku prak kat di bhgian perhubungan ni.ahaxs.hehe!good bye hrm.hehe.1st time aku kat bhgian perhbngn,aku hepi sgt2.staff kt c 2 sgt peramah,baik.siap ajak aku gi makan sma2.hehe.baik kn diaorg?hehe.tiap2 pg b4 keje,smua staff,tmsuk aku harus mbaca al-quran,pastu dbcakn plak maksud surah yg d bca.huhu.suasana keje yg amat menyenangkn.alhamdulilah.
P/s: aku da mengantuk.esok sambung.pd ma yg teramat aku syg,"HEPI MOTHER'S DAY".kak jia sntiasa doakn ma.i love u.

No comments: