Monday, June 28, 2010

~sEnSaSi KerOpPI~

SALAM...huhu..hari ni hari yg menggembirakan..aku xder keje sanagt pas hbs meting MPI tempoh hari...hehehe.tetiba jer kan...ok2..hari ni aku nak berkongsi satu benda yg tak berfaedah...hehehe..jgn marah ek..act aku tak tau nak wat pe..hari ni aku betol2 pree..tadi pon kuar pegi JAKIM MALL ngan cliques aku kat PERHUBUNGAN ni..hehehehehehehe..skang ni aku tgh mengular..hahahha..ape lagi..BLOGGING la...staff kat ofis nie rmai yg xder.Semua dah pegi SABAH untuk TILAWAH ANTARABANGSA...aku tak terlibat..aku under ustazah rosinah..heheheh(cawangan dasar dan polisi..)...

Now showing.....(aku amik dlm http://www.eatnineghost.com/5-most-handsome-men-in-the-world/)
THE MOST HANDSOME MEN IN THE WORLD......hahhahaha..seriously, aku tak kenal pon saper diaorang ni..hahahaah.tetibe aku terbukak website ni..huhuhu...korang try tgk n nilai sendiri..HANDSOME sangat ke mamat2 nie..hahahahah....

ape pon..BEAUTY LIES IN THE EYE OF BEHOLDER...(BETOL KE IDIOM NI??????..HAHAHAHA)
Most handome Turkish man, he is a singer

Most Handsome Pakistany man, he is an actor


Most handsome Saudi man – the grandson of king Faisal



the weird thing is that, xder satu pon artis2 hot HOLLYWOOD or watever WOOD yang disenaraikan..huhuhuhu..xkisah la..ape pon..ALLAH dah ciptakan dan kurniakn fizikal yg sempurna dan baik utk setiap hamba-hambaNya..bersyukurla...for those yg dikurniakan "wajah luar biasa" cantik dan handsomenya...anda bertuah tp dalam masa yg sama anda berada di tahap yg amat berbahaya...pk2 knlah..huhuhu..sekian...

p/s:sorry..entry merapu..hahahahah

No comments: