Tuesday, March 30, 2010

~NiCkHun HoRvEjKUL~


Have u ever seen him in TV,MAGAZINES,WEB or etc????

mungkin ada yg pernah kot..ok la aku bukan nak wat kuiz pon..hehehee..anyway...he's a member of 2PM..2PM is actually a music group yg femes kat Korea..lbh kurang mcm SUJU aka SUPER JUNIOR(aku minat eetuk..hihi)..... Aku tgk dia dalam satu program hiburan kat Korea.Kwan aku,wani yg comel tu la yg "introduce" aku ngan Khunnie ni..ecececeh.."kau face2face ngan Khunnie ker keroppi"????..i wish for it...heheh...xder la..stakat tgk gmbr je....

Khunnie ni comey sgt..i could say,he's too cute..tol x?????(gatal la kau ni keroppi..hihi)..kwn aku ckap,dia ni org thai..aku terkezut gak..ape pon,aku bknnye kisah sgt pasal keturunan dia....hehehehehe...so disebabkan perasaan "cinta"(uwekkk...hahhha) mula bercambah dihati ini(jiwang tahap gabang..hahah), aku start menGOOGLE biodata n gambar2nya..hasilnya..aku da ada2-3 folder yang penuh ngan gmbr Khunnie ni...yay2...

"HE DRIVES ME CRAZY"...hehehehehehhe

Mamat2 korea ni sumer ensem2...hihi..aku suke tgk diaorg..most of them(artis2 je,,hehehe) sumer comel2,smart,macho n etc.."kau ni mmg gatal ek keroppi?"(hehehe)..ish2..mne ader...sape la xske pada "sesuatu" yg indah..tolx????hikhikhik..

Ok la..kalau diiikutkan panjang lg entry ni..sbelum aku mnjdi sasau, baik aku stop....

Last word: Jom solat...da Maghrib ni..

___________________________________________________________________

-Here is the pic collections of Nickhun Horvejkul-

 

No comments: