Wednesday, March 31, 2010

~WeDGgY n HeeLy~

.....Hoola..mi ilamo keroppi..hehehe..aku tgh mamai lg nie.diz week,aku quite useless(as always la keroppi..hehehe).Aku ada skip a few class whithout good excuses.huhuhu..nk jd "best student" bkn mcm aku ni..dahla CGPA pon kire2 cukup mkn..member aku yg lain sume dpt 3.60 above..deyall rajin la(kau keroppi????)..hikhikhik.xpe2..aku sorang je yg 3.5*...xpe2..xder rezeki(alasan lg..)...niat sbnr aku bukan nak ckp psl akademik..heeee.mcm pegawai dr bahagian HEP pulak..hahah..

Tajuk syarahan aku pd pg ni ialah "kegilaan aku terhadap heels dan wedges".Huhu..aku mmg xley tgk heels2 or wedges yg memukau pandangan aku sebgai seorg wanita(euwwwww..)hihihi.if aku kuar gi beli brg keperluan dapur aka milo,nes,gula,sabun,daia etc,aku PASTI akan melawat kdai2 kasut yg bisa membuatkan aku "gila"..huh..aku XSUKA perasaan nie..serius..sebab utamanya ialah,ia boleh menyebabkan kta mnjd "papa kedana',huh.

Sekarang ni pulak aku obses ngan "BALALACA". Wedges n heels dia sumer cantik2..aku xske gak "killer heels"..sakit kaki wooo...melecet..xpasal2 kna buang duit beli ubat..aku suke wedges dan heels yg "selesa" comfortable n affordable".xkn la yg harga RM 600 above aku nak beli..hish..xpraktikal la...jom tgk koleksi wedges dan heels yg aku GOOGLE kat website..heheh

- innOcEnT wHItE wEdgEs(ThUMbS uP!!!)-

-sEXy hEELs(The KiLLer HeelS..TP seLeSA (TrUSt Me!)-

-CuTe-Red WedGeS..(I liKeY!)-

-LoVe-Me MoRe WEdGeS(cOnFiRm SeLeSA!!)-

____________SeXy-GiRL iN gOLd____________

oRaIP..Dats All..chao!!!

p/s: belilah barangan buatan MALAYSIA..

No comments: