Tuesday, April 6, 2010

~BeBeLaN kERoPpi D mlm HaRi~

aku tak rape ok cikit lately..specifically, aku sakit tekak+batuk2+selesema..alhamdulillah..ALLAH sayangkan aku la tu..ujian2..huhuhu..aku jarang dapat sakit..tp kalau dah tekena,redha je la..bkn ke sakit tu lagi mendekatkan kte pd ALLAH.. hopefully, aku leh recover dlm msa terdkat ni..insyaALLAH..

aku dah lma x update blog nie..sume ni salah uspot.huh..da 5 hari xperform well...wargh..keroppi!!sabar2 ok....xelok mrh2..huhu...by the way, aku nk say thnx to kak sya...dsebabkn dia pnyer broadband,aku ley update blog ni,,,hehehhe...

xlama lg nak fnal exm..huh..takot...almaklum la..time exam ni ley wat mood aku pelik cikit..hahahha.. aku paling xske ble time exam..stress yg amat..lbh2 lg kalau paper tu selang sehari..huh.. 

esok last day debat,,,fuhhh...lega..akhirnya tamatlah kesengsaraan aku..huhuhu..aku mmg takder bakat dlm berdebat,,serius..hahaha..masing2 kan ada kelebihan masing2..(ape kelebihan kau keroppi?????)..

anyway..aku dah ngantox,,,bnyak sgt berfikir td..baik aku tido skunk..heheh..nnti terlewat subuh plk..bienoz noches..

p/s: mintak2 la uspot ok...amin..

No comments: