Sunday, May 30, 2010

-nEw eNtry-

Salam.he2.dh lama aku xupdate blog.maklum la.keje!huhu.pejam celik,pejam celik,dh msuk sebulan aku praktikal kat jakim.alhamdulilah.keadaan makin btmbh baik.anyway.aku baru je lepas balik kg.hooray!hehe.leh jmpe my pamilies.plus,dpt mkn2 best n having a very pleasant time bersantai kt tpi pantai trg yg indah.hehe.aku rasa aku dh makin matang.menganjak usia yg ke 23 tahun ni membuatkn aku terfikir apa yg akan terjadi pada masa yg akan datang.huh!entah hdup or mati.aku harap2 Allah panjangkan umur aku coz aku belum bsdia lg.huhu.sepanjang aku praktikal kat jakim,mcm2 ragam kehdupan yg aku tgk.huhu.ada yg baik dan yg xelok kte jdkn cth dlm hdup.ak ada lg 4 bulan utk aku kumpul dan peroleh semua pengalaman bkerja.hopefuly,within 5bln aku di jakim,aku dapat bnyk pngalaman dn knangan manis.huhu.

P/s: update gne mini opera.huh.xbest sgt.tp ok la.gne laptop lg best.

Otw blk ke presint 14 putrajaya.hehe.esk da keje.wasalam!

No comments: