Saturday, February 19, 2011

~I'm BACK..hehhehehe~

Assalamualaikum kekawan...huhuhu..bukan main susah nak update benda alah ni...im not in the mood actually..huhu..btw..bnyak benda yang nak aku kongsikn dengan kamu semua...cerita2 yang terkumpul sejak dr tahun 2010 hingga la masuk tahun baru ini sudah tidak terhitung banyaknya...ada suka dan duka sepanjang tempoh ini..lumrah hidup...aku senang dengan hidup aku sekarang..i got everything i want so far..not bad wasnt?..hihihi..i promise to my self,aku akan selalu update blog ni..this blog will be my daily diary..i need this si that i'll not forget things that happen to me....bulan 3 dan 4 ni will be the most important months for me to cover semua benda..tesis,esiment dan sebagainya..aku dah xsabar nak bergraduasi...hehehhehehehe..nak kerja...cari duit...balas jasa ma dan yah dan adik2..huhuhu...nak shopping with my own money..hahhahahahahahahahaa....okie...to be continued..solat itu tiang agama...SEKIAN...

No comments: