Sunday, February 20, 2011

~MAcAm-MacaM~

salam sahabat...huhu...moga dirahmati ALLAH selalu..mudah-mudahan....hari ni hari ahad..hari minggu macam ni, ramai student2 UPM dan universiti2 lain yang kuar hangout with frens dan spent time ngan yang tersayang..aku tak terkecuali...hari ni,tugas aku adalah meneman dua orang kawan aku ke MINES untuk membeli dan menukar handphone masing2..aku ni peneman je...maklum la..heheheheh...kitaorang tunggu bus komuter dalam masa tak sampai pon setengah jam..lucky la...kalau tak,mau 32 jam aku tunggu bus komuter tu..hahahahaha... berbalik pada cerita ni,sesudah sampainya ke MINES,kami terus ke tingkat 3, The MINES yang menjual alatan elektronik..skema pulak aku ni..hehehehe..wani n chek..kedua2 kawan aku ni masing2 nak tukar handphone...chek pakai XPERIA X8,wani plak pakai SONY ERICSSON biasa,tapi yang de latest punyer..aku just tengok je la...handphone aku tu baru je lagi..heheheh..tapi kalau ada duit lebih, mau gak aku tukar pakai XPERIA X10..fulamak...heheheheheheh....Dah selesai urusan membeli, kami jalan2 area shoping mall tu jap..tengok MAPLE, NICHII dan etc menyebabkan nafsu untuk membeli tu semakin menebal....huhuhuhu..nasib baik akal bertindak waras....aku dah spent banyak duit bulan ni..so,kena cool down sikit...
Time for solat...take care guys

No comments: